Search This Blog

Friday, 3 February 2017

Hobi berkala

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ

Recently, aku lebih kerap update entry di dalam blog, ada ketikanya melalui Instagram, Twitter ataupun Tumblr.

Dan kini lebih kepada perbicaraan tanpa pena. mungkin aku lebih selesa bebicara sendiri daripada sesama insan (ini adalah hobi aku. bermonolog) aku lebih gemar menjadi pendengar jika berkongsi cerita bersama rakan. Terlalu sedikit ilmu yang aku ada berbanding mereka, dengan mendengar dan menganalisa bukan kah itu juga satu sumber ilmu? itu apa yang aku rasa. sesekali aku juga turut memberi pendapat seminima mungkin.

Aku tidak perlu kepada pembaca. andai ada.. aku amat menghargai anda. sesekali kita boleh berbicara di ruang komen. mungkin punya cerita dikongsi di alam maya =)


Wallahu ta'ala a'lam. Jazaakumullahu Khairan!

No comments:

Post a Comment

Nuffnang